Descriere

Armani Exchange

Fondată în 1991, Armani Exchange își propune să aducă viziunea Armani unui public mai larg, care se întinde pegenerații și continente.

De la înființare, conceptul de schimb a fost întotdeauna un element cheie pentru brand: pornind de la un cultural schimb intre Italia si Statele Unite, intre Milano și New York.

Armani Exchange oferă noțiuni de bază contemporane pentru toți,încurajând oamenii să-şi exprime individualitatea şi încredere.

Armani Exchange celebrează frumusețea diversității, precum și criza culturală a societății: toată lumea este unica, toată lumea este importantă.

Armani Exchange este inovator datorită explorării și oferirii mereu de stiluri noi și pline de culoare, in plus,oferă o mare varietate de stiluri pentru a crea look-uri incluzive, la modă.

Armani Exchange colaborează constant cu talente tinere și motivate care reprezintă perfect emblematic „Exchange Vibes”. În 2018, de exemplu, Martin Garrix a participat la campania de testimoniale  pentru toamna/iarna.