Pentru a realiza o comandă trebuie să:
- căutați produsul dorit
- adăugaţi produsul sau produsele dorite în coș
- actualizați coșul dacă modificați cantitatea produselor
- aplicaţi codul promoțional sau codul de pe voucher, în câmpul dedicat acestuia
- finalizaţi comanda completând câmpurile necesare
- nume, prenume, adresa, telefon, email – dacă se dorește livrarea la altă adresă completaţi și datele de livrare de la adresa de livrare
- alegeţi metoda de plată (card, numerar sau transfer bancar)
- acceptați termenii şi conditiile pentru a continua pe pagină
- finalizează comanda prin confirmarea datelor
Da, datele de livrare sau facturare se pot modifica, dacă nu a fost finalizată și expediată comanda în prealabil, astfel dacă doriți modificarea datelor de livrare sau facturare, trebuie să ne contactați telefonic și/sau pe adresa de e-mail specificată în pagina de contact.
Dacă a fost deja expediată comanda, nu se mai pot face modificări ulterioare asupra datelor de livrare/facturare.
Produsele se pot livra în câteva zile lucrătoare (1 –25 zile lucrătoare), majoritatea produselor noastre fiind pe stoc. În cazul în care produsul nu se află în stoc şi el trebuie comandat de la furnizori, sau produsul solicitat este personalizat, termenul de livrare va fi diferit. Termenul exact de livrare va fi precizat în momentul validării comenzii.
Da, produsele pot fi returnate în termen de maxim 14 zile calendaristice, cu excepţia comenzilor de produse personalizate (produsele personalizate nu se pot returna conform OUG nr. 34/2014 , art. 16, lit. C.) fiind considerate produse finite, personalizate conform specificaţiilor clientului.
Nu se pot returna produsele achiziționate pe firmă sau pe o entitate juridică.
Pentru a efectua un retur, este necesară completarea formularului de retur disponibil în secțiunea “Retur produse, garanţii, înlocuire sau retur bani” și contactarea departamentului de comenzi online pentru a trimite un curier la adresa dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare.
Produsul sau produsele trebuie să fie pregătite pentru a fi preluate de curier, respectiv ambalate în ambalajul original, să fie asigurate toate condițiile de retur. Ambalarea produselor trebuie să fie corespunzătoare și să asigure protejarea integrității produselor pe toată durata livrării.
Banii se vireaza în termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului.
Banii se vor restitui doar în contul IBAN specificat de client în cererea de retur.
Banii se vor restitui în totalitate dacă produsele returnate nu prezintă defecte sau urme de uzură.
Banii se vor restitui parțial sau nu se vor restitui dacă produsele returnate au fost deteriorate sau utilizate într-un mod inadecvat și acestea nu mai pot fi revândute sau recondiționate.
Daca doriți să returnați un produs, este necesar să ne contactați telefonic sau pe e-mail, apoi să pregătiți cnoletul de returnat într-un mod cât mai sigur și corect.
În coletul de retur trebuie să introduceți produsele comandate, certificatul de garanție și cererea de retur completată de către dumneavoastră.
Atenție!
Costul de retur revine în sarcina dumneavoastră. Nu se acceptă coletele RAMBURS, acestea vor fi refuzate.
Înainte de a plăti coletul curierului, vă rugăm să verificați integritatea acestuia, și în cazul în care considerați că ambalajul coletului a suferit lovituri sau deteriorări, NU achitați rambursarea și NU semnați primirea coletului.
Contactați-ne de urgentă în prezența reprezentantului de la curierat la telefonul de contact afișat pe website -> pagina de contact.
Dacă acceptați coletul deteriorat vă asumați pe propria răspunde că produsele sunt în perfectă stare de utilizare. Dacă produsele au fost deteriorate, se consideră că au fost deteriorate de către dumneavoastră, își pierd garanția și nu se mai pot returna ulterior/
Refuzați coletul dacă acesta prezintă deteriorări, chiar dacă ați realizat plata în avans, prin transfer bancae, plată sms sau cu cardul. În momentul în care se refuză coletul, trebuie să specificați motivul refuzului.