Conform legislației în vigoare, renunțarea la achiziționarea unui produs este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la achiziționare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile și etichetele originale ,cât și documentele însoțitoare). Costurile de retur a produselor vor intra în sarcina consumatorului iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. Rambursarea sumei se efectueaza doar în contul IBAN al clientului specificat în formularul de retur.
Nu se acceptă retur de colete cu ramburs numerar.
Toate produsele returnate trebuie să fie:
- într-o stare perfectă, fără urme de uzură
- cu ambalajul și etichetele originale
- cu toate accesoriile aferente
- certificatul de garanție în original
- însoțite de formularul de returnare completat și semnat de către proprietarul produsului
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, îndoituri, etc.
- Înainte de a trimite produsul, vă rugăm să vă asigurați că pe colet este aplicată o etichetă care să conțină următoarele informații:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet
Destinatar: OPTICON SRL
Adresa: str. Valea Seaca, nr.1 (hala nr.1) Cluj-Napoca (400227), Cluj, Romania
Telefon: + 4 0720498661
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand. Această clauză se aplică conform O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Costurile de transport retur produse vor fi suportate de către client, prin achitarea unei taxe de transport curierului în momentul expedierii coletului.
NU SE ACCEPTĂ COLETELE RAMBURS!
Model de formular tip pentru returnare produse:
====================================================================================
Denunțare contract / Returnare produs
Subsemnatul …………………..………………….., cu domiciliul în localitatea ……….………………….., județ …………………………….., strada ………………………….., am cumpărat [bunul achiziționat / contractul cu nr.] …………………..…………………..…………………..………………………… în data de …….…………………..
Cu aceasta ocazie, am achitat suma de …………………..…………… lei pentru factura fiscală seria ………… nr. ……………..…………..
În baza dreptului de denunțare unilaterală a contractului prevăzut de O.U.G. 34/2014, doresc să returnez bunul achiziționat/să reziliez contractul și solicit returnarea sumelor plătite în contul bancar [precizează codul IBAN al contului unde vrei să încasezi banii]
Cont IBAN: ……………………………………………………….. Banca:………………….………………………..
Nume beneficiar: …………………………………………….
Data……………………………….. Semnătura…………………………………..
=====================================================================================
Înlocuire produs sau returnare
În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achiziționarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la recepționarea produsului de către OPTICON în contul indicat la completarea formularului, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: contact@ochelari365.ro
În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară ca a luat cunoștință și este total de acord cu cele menționate mai sus.
Durata de garanție prevăzută pentru fiecare produs dacă este utilizat în mod corespunzător, la indicațiile producătorului, este de 12 luni.
ochelari365.ro ofera certificate de garanție pentru produsele comercializate, acestea fiind trimise odată cu factura fiscală și cu produsele comandate. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscală și certificatul de garanție în original. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, clientul poate să solicite către OPTICON să expedieze factura și certificatul de garanție a acestora.
În cazul în care produsul prezintă vicii de fabricație sau probleme de natură tehnică din fabricație, produsul trebuie returnat pentru o expertiză tehnică împreună cu ambalajul original și un formular pe care se specifică problema constatată.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii și certificatului de garanție primite în colet împreună cu ochelarii.
OPTICON înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie. Produsele sau părţile defecte, se vor înlocui în garanţie, fără cost sumplimentar dacă se constată că defecțiunile sunt din fabrică.
Următoarele situaţii anulează acordarea garanţiei:
- utilizatorul nu prezintă toate documentele solicitate;
- intervenţiile sau reparaţiile executate asupra produsului de către firme și persoane neavizate duc la deteriorarea sau distrugerea produsului;
- neconcordanţă dintre produs și caracteristicile înscrise în certificatul de garanţie apărută după momentul vânzării;
- schimbarea stării originale a produsului.
Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanţie:
- defecte generate de zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parţiale sau totale;
- defecte generate de nerespectarea de către cumpărător/utilizator a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare și utilizarea produsului prevăzute în termenii si conditiile de pe site;
- defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibraţiilor.
- utilizatorul nu a utilizat produsul corespunzător, provocând deteriorări sau zgârieturi la produs
- distrugerea sau deteriorarea produsului în urma unor accidente sau utilizări improprii
În funcție de opțiunea cumpărătorului, banii proveniți din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre OPTICON în contul indicat la completarea formularului, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.
Pentru orice alte detalii suplimentare: contact@ochelari365.ro
În momentul efectuării unei comenzi online, clientul declară că a luat cunoștință și este total de acord cu cele menționate mai sus.