Descriere
Emporio Armani
Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat, Emporio Armani vizează în mod special generațiile mai tinere. Astăzi, marca are un puternic stil experimental, metropolitan.
O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy și design usor mai șic, combinat cu linii și materiale contemporane.
Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică.
Scurt istoric:
Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani căuta urgent un logo pentru Emporio
Armani. În timp ce vorbea la telefon cu partenerul său Sergio Galeotti, domnul Armani a desenat un vultur pe o bucată de hârtie, simbolizând libertatea și imposibilul.
Până în prezent, logo-ul vultur Emporio Armani întruchipează aceleași valori ale independenței,creativitatea și libertatea de exprimare îmbrățișată de generațiile tinere și contemporane.
Caracteristicile marcii:
– Stiluri experimentale și metropolitane
– Natură contemporană și abordare modernă
– Energie la modă și un plus de spirit