Descriere

Emporio Armani

 

Lansat de Giorgio Armani în 1981 ca o linie de pionierat, Emporio Armani vizează în mod specialgenerațiile mai tinere. Astăzi, marca are un puternic stil experimental, metropolitan.

O interpretare cool și proaspătă a lumii Armani, care revede ADN-ul casei cu un stil mai trendy șidesign usor mai șic, combinat cu linii și materiale contemporane.

Gama de stiluri Emporio Armani permite tuturor să-și exprime personalitatea unică.

Scurt istoric:

Înainte de lansarea mărcii, Giorgio Armani căuta urgent un logo pentru Emporio

Armani. În timp ce vorbea la telefon cu partenerul său Sergio Galeotti, domnul Armani a desenat un vulturpe o bucată de hârtie, simbolizând libertatea și imposibilul.

Până în prezent, logo-ul vultur Emporio Armani întruchipează aceleași valori ale independenței,creativitatea și libertatea de exprimare îmbrățișată de generațiile tinere și contemporane.

Caracteristicile marcii:

-Stiluri experimentale și metropolitane

-Natură contemporană și abordare modernă

-Energie la modă și un plus de spirit